Bila Brain Nak Baca

الجمعة، 27 يناير، 2012

Ceramah Best Punya!

Assalamualaikum..

Sihat dak?Hopefully semua hormone hangpa stabil noh.Ni nak kongsi satu video.Sedih pulak bila ustaz macho ni cakap.Eh..Aku baru kenal ustaz ni.X tau pulak kat msia ada ustaz sempoi macam ni.Gaya dia macam matluthfi.Aiseh!X abis2 ngan Matluthfi.Nak buat macam mana dah aku suka Matluthfi.Nah..hayatilah apa ustaz ni cakap.


Bagus lah ada ustaz macam ni.Stylo habis.HAHA.

Isi ceramah best.Gaya Smart.Macam ni lah anak muda nak ikut.X menyempitkan  Islam itu sendiri.Certain ustaz,ini x boleh,itu x boleh.Menyangkutkan yang kontemporari dengan Islam Liberal.Padahal mereka itu seolah-olah Islam Mega Literal.Tau apa itu Mega Literal?Islam yang sempit.
Sepatutnya Islam itu agama yang membahagiakan,mudah dan sesuai sepanjang zaman.
 
Sempoi kan cara dia terang?kelakar pun ada.Pengisian menarik.



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق