Bila Brain Nak Baca

الجمعة، 20 يناير 2012

Shesh..I x jelez pun!

Sempoi kan gaya macam ni?Agak2,dia pakai gigi  emas dak?Aku tau amik gambaq macam ni ja.Gaya lain aku  x tau.Mungkin perlu beli DSLR dulu?
Assalamuaikum..

Semoga kalian semua yang tengah baca blog ni sihat2 belaka.Harapnya x da penyakit kronik yang membawa anda bertemu dengan dr houseman yang cantik2 mahupun yang hensem2 di hospital yang ada makanan sedap2 di samping nurse2 yang lawa2 macam pramugari air asia mahupun firefly.okies,aku merepek lagi.

X mengapalah.Nak cerita lah tentang sesuatu bnda yang bgi aku sangat annoying gila.Bila mereka bercerita tentang makwe dan pakwe di blog mahupun facebook tiap2 ari,dengan gambar mulut muncung2,apakah perasaan anda apabila melihatnya?Anda sukakah bila mereka dok boh gambaq berpeluk2,dan cerita "saya syg kamu,saya suka kamu,cinta saya melebihi lautan api,saya sanggup terapung atas laut mati untuk ke jordan bertemu kamu.."Alahai..boringnya aku,bila tiap2 hari orang dok cerita pasai makwe dan pakwe kat fb tiap2 ari.Klo depa kata kat aku,klo x suka,awat yang hg dok tgok?Cheq bukan tengok pun,tapi dekat home mmg automatik dia naik pun.Saya x suka pun.huhu.Aku x taulah best sgt ka dok cerita pasai boyfriend or girlfriend sampai boleh kenyang macam makan Nando's mahupun Domino's.Kawan aku yang lelaki pernah post kat facebook,dia kata macam ni "Boleh dak,hg jangan dok buat macam hg sorang ja ada makwe or pakwe,dok post tiap2  ari pasai boyafriend mahupun glifrend?"Lepas 2,aku pun like.Dan bukan aku sorang yang like,Adalah dalam 100 org lagi yang like.Inilah alkisahnya,secara implisit,aku dapat simpulkan yang ramai saja yang x suka bila mereka yang species cintan cintun tahap nak mati ni dok post2 tiap2 ari pasal pasangan mereka.Annoying lah.

Oh maaflah,jika ada yang tengah membaca ini terasa.Aku x taulah sebab aku x pernah mempunyai spouse.Aku bukan apa,seluaq dan baju aku pun semua mak aku bli lagi,aku masih di bawah akta kanak2 yang berumur 18 tahun.Makanya,aku x pernah lagi bercintan cintun.So aku x suka baca post kat fb yang pasai cinta.Kadang2,aku rasa nak remove ja post tuh yang naik dekat home,tapi aku malas lah pulak.Aku pernah lah komen kat sorg post kat fb ni,post dia macam ni kot, "Perlukah bercinta?"..Pastu,aku pun reply,tujuan aku reply sbb aku boring lah org yang dok post pasai cinta x berenti,klo cerita pasai kawen lainlah,sebab Nikah,connecting people in halal way kan?So,aku pun reply "x perlu".And then,dia tnya aku "sebab apa x perlu?"..X sempat aku nak komen lagi,ada sorang mamat mana ntah,kawan dia la kot,komen macam ni "sebab dia x laku,sebab 2 dia komen macam 2"..Okies,aku malas nak komen panjang2,makanya,aku terus blah dari post tuh kat fb.Tapi mmg btol la kot aku x laku sebab 2 sampai lani aku x dak boyfriend.haha.Honestly,aku mmg x mo ada boyfriend pun.Aku juga sgt x suka dengan gambaq makwe mereka yang tangkap gambaq sendiri mulut muncung2 depan cermin,pastuh buat mata bulat,dengan buat gaya peace,lidah terjelir?Oh ya Allah.Aku rasa nak termuntah.haha.

Aku x taulah aku ni loser ka,ataupun yang seangkatan dengannya sebab aku x pernah amik gambaq gaya terbaru dan terhot macam 2.Aku cuma tau buat gaya peace sambil tunjuk gigi ja.Sebab aku rasa gaya mulut muncung adalah sgt childish dan x matured.Selagi aku mampu nak lawan perasaan supaya hati aku x tainted,insyaAllah lepas habis dapat MBBCh barulah nak fikir ke arah 2.Sebabnya,aku rasa result anatomy pun x tahwan hala lagi,makanya x perlulah aku nak angau pasal hati dan perasaan.Ada yang kata,bila hati dah terpaut,maka hati kamu dah tercemar.Oh no.Aku x mo hati aku tercemar.Aku nak hati aku bersih.Supaya aku cepat paham apa yg lecturer botak ajaq.Supaya aku x payah belajaq sampai pagi.Supaya markah aku tinggi2.Aku x mo hanya dok pikiaq pasai boyfriend or terlalu aktif berpersatuan sampai aku x tahwan apa itu mediastinum,apa itu cerebral cortex,apa itu sympathetic trunk.Aku x perlu knai Blackberry,aku cuma perlu knaii strawberry,sbb strawberry boleh makan.Makanya,jika mereka terus bercerita dan kata saya loser sebab saya x da boyfriend,teruskanlah.Saya x marah,dan saya x jelez.Saya cuma jelez bila kawan2 saya lena dengan nyenyaknya dan dapat markah 90 dalam anatomy sedangkan aku x tdoq malam dan dapat hanya 80.ok.Perumpamaan sahaja.

Lagi satu cerita,tentang sweet or tak seorang lelaki 2.Aku rasa ada beza antara pengorbanan,kebaikan dan kebodohan.Jika anda rasa seorang lelaki itu beli anda hadiah macam2,bagi Ipad kat anda time birthday anda,or apa sahaja.Anda rasa dia seorang yang sweet.Itu pendapat anda masing2.Tapi bagi aku,byk lagi benda yang boleh buat dengan duit itu dengan bagi sedekah kat anak2 yatim mahupun pelarian2 di darfur dari bagi hadiah kat seorang lelaki mahupun perempuan yang langsung x da ikatan halal dengan anda.Byk cara nak menunjukkan sweet.

Contoh,aku tersentuh bila aku tengok ikhwah tolong akhawat angkat air yang berat,angkat barang pindah rumah,mahupun tolong mak cik2 angkat barang yang berat di pasar.Aku rasa sweet seorang lelaki bila dia kata kat junior,makan lah..aku dah makan tdi.(dia tipu).Padahal dia sebenaqnya x makan lagi,dan sebab dia tau ada orang yang x makan lagi,makanya dia pun offer makanan dia untuk org lain.Padahal,tadinya,masing2 lelah dengan aktiviti yang kena ajaq junior cara2 nak buat injection intravenous dan intramuscular.Kebodohan terserlah jika anda menggunakan duit mak bapak anda bagi or duit biasiswa untuk perkara yang x penting.Kesweetness terserlah jika anda buat pahala.Itu pendapat aku,Sekian terima kasih.Boleh kutuk,aku suka.Mungkin boleh tukar2 pendapat?
Kalau buat squint eyes macam budak ni comellah.Klo sampai muncung2 dan lidah terjelir,aku rasa,sangat annoying.
Semoga anda semua happy2 sahaja.
Even dia jelir lidah kat aku,dia comeii.X macam depa yang jelir lidah upload facebook.Muntah hijau aku tengok.Ni nama dia Siku.


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق