Bila Brain Nak Baca

الاثنين، 23 يناير، 2012

Repekan Reality

Assalamualaikum.

Entry lepas abieh jawab assessment anatomy..Oh no!Susah...Ni suma hangpa lani.Kan aku dah kata jampi kat aku banyak2 supaya aku dapat jawab btoi semua.Aku x dapat jawab btoi suma pun.Jampi hangpa x berkesan la 2.Isy3.Okey2.Aku melawak saja.Tima kasih la kat mak ayah,abang2 dan kawan2 yang mendoakan aku.Saya sgt hargainya.Malang x berbau,apakan daya...aku ada buat salah jugak. Tawakkal saja lah.

Nak bercerita tentang tudung la ari ni.Sebab tadi aku tengok depa pakai shawl cantik2.Maka aku pun terpegun nak tengok.Aku cuma terpegun ja nak tengok,tapi x mo pakai pun.Aku tau la ada yang kata aku pakai tudung bawal ja reti.Saja pun,aku x reti pakai lilit2.Ah jeleznya aku tengok depa.Jelez saja okey?x mo tiru pun.Aku tau la ada antara hangpa yang kata tudung bawal 2 macam tudung kain lap lantai dan kain sapra yang hangpa dok lapik makan pun.Aku adalah aku,yang fesyen outdated.haha.Pakai sajalah tudung macam mana pun.Janji tutup aurat okey?Macam Yuna kah,macam Hanna Tajima kah,macam wardina kah,terserah lah pada anda. 

Peritoneum covers the abdominal wall,Pleura cover the lungs and their fissures,and Pericardium covers the heart.Ni yang aku baru belajaq.See?Semua organ Allah tutup?Awat kita x mo tutup aurat.Kita bukan prokaryote yang sampai DNA pun nak tunjuk.Prokaryote x perlu pakai underware sebab dia x nampak.Eukaryote jugak x perlu pakai baju.Tapi manusia x boleh pakai legging sebab nampak ketat.Okey.Assalamualaikum.

Segak aih dia pakai shawl.Teringat pulak ada yang kata  pompuan lawa pakai shawl.Haha.Apakan daya,aku malas usaha.Aku cuma tau pakai tudung bawal yang umpama jalan2 jumpa kat market juai ikan sardin bersama kawannya ikan termenung.Hang pakai la apa pun,tutup aurat sudah.Outdated X pa,jgn jadik mangsa fesyen macam Lady Gaga.Awat aku anti sangat ngan lady gaga?Sori,I x suka U,Lady Ikan Laga.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق